Klachten

Wat vervelend dat je niet tevreden bent! Je kan met klachten of feedback altijd terecht bij je advocaat. Komen jullie er samen niet uit? Laat het ons dan weten.

Contactmogelijkheden

Kom je er met je rechtshulpverlener niet uit? Dan kun je terecht bij ons Klachtenbureau. Het Klachtenbureau is bereikbaar:

  • per e-mail: klachten@brandmr.nl
  • per post:
    BrandMR, t.a.v. klachtenbureau
    Oude Middenweg 17
    2491 AC Den Haag

Vermeld voor een goede behandeling van je klacht ook het volgende:

  • Je naam, telefoonnummer en e-mailadres
  • Je dossiernummer
  • Een duidelijke omschrijving van je klacht
  • Wat je verwacht van BrandMR

Wij reageren binnen 1 werkdag na ontvangst van je klacht. Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben behandeld? Dan kun je er ook voor kiezen om een klacht in te dienen bij de deken van de Orde van Advocaten van het arrondissement Den Haag (als je zaak wordt behandeld door een advocaat).

Wil je meer lezen over hoe wij met klachten omgaan? Lees dan onze klachtenregeling.