Klachtenregeling

Hier lees je onze klachtenregeling.

CONTACTMOGELIJKHEDEN

  • per e-mail: klachten@brandmr.nl
  • telefonisch: 088 – 01 88 405
  • per post: Brandmeester bv, t.a.v. het Klachtenbureau, Oude Middenweg 17, 2491 AC Den Haag

Vermeld voor een goede behandeling van je klacht ook het volgende:

  • je naam, telefoonnummer en e-mailadres
  • je dossier- of polisnummer
  • een duidelijke omschrijving van je klacht
  • je verwachting van Brandmeester

Wij reageren binnen vijf werkdagen na ontvangst van je klacht. Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben behandeld? Dan kun je een klacht indienen bij één van de onderstaande klachtenloketten.

Rechtshamer

Soort rechtshulpverlener
Jurist / BrandMR algemeen

Klachtenloket
Commissie Consumentenzaken

Regeling
https://www.degeschillencommissie.nl/wp-content/uploads/CON-reglement.pdf

Advocaat met papier

Soort rechtshulpverlener
Advocaat

Klachtenloket

  1. Commissie Advocatuur
  2. Deken van Orde van Advocaten

Regeling

  1. https://www.degeschillencommissie.nl/wp-content/uploads/ADV-reglement.pdf
  2. https://www.advocatenorde.nl/de-advocaat/klacht-over-een-advocaat
Pleister

Soort rechtshulpverlener
NIVRE-expert

Klachtenloket
Commissie Consumentenzaken of Klachtenloket NIVRE

Regeling
https://www.degeschillencommissie.nl/wp-content/uploads/NIVZ-reglement.pdf

Om onze dienstverlening te verbeteren, registreren wij alle klachten en de uitkomst daarvan. Wij vinden transparantie belangrijk. Daarom geven wij graag inzicht in de klachten die wij ontvangen en de afloop ervan. Natuurlijk is dit overzicht geanonimiseerd. Bekijk hier onze klachtenrapportage van 2023.