Klachtenregeling

Hier lees je onze klachtenregeling.

CONTACTMOGELIJKHEDEN

  • per e-mail: klachten@brandmr.nl
  • telefonisch: 088 – 01 88 405
  • per post: Brandmeester bv, t.a.v. het Klachtenbureau, Oude Middenweg 17, 2491 AC Den Haag

Vermeld voor een goede behandeling van je klacht ook het volgende:

  • je naam, telefoonnummer en e-mailadres
  • je dossier- of polisnummer
  • een duidelijke omschrijving van je klacht
  • je verwachting van Brandmeester

Wij reageren binnen vijf werkdagen na ontvangst van je klacht. Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben behandeld? Dan kun je een klacht indienen bij één van de onderstaande klachtenloketten.

Rechtshamer

Soort rechtshulpverlener
Jurist / BrandMR algemeen

Klachtenloket
Commissie Consumentenzaken

Regeling
https://www.degeschillencommissie.nl/wp-content/uploads/CON-reglement.pdf

Advocaat met papier

Soort rechtshulpverlener
Advocaat

Klachtenloket

  1. Commissie Advocatuur
  2. Deken van Orde van Advocaten

Regeling

  1. https://www.degeschillencommissie.nl/wp-content/uploads/ADV-reglement.pdf
  2. https://www.advocatenorde.nl/de-advocaat/klacht-over-een-advocaat
Pleister

Soort rechtshulpverlener
NIVRE-expert

Klachtenloket
Commissie Consumentenzaken of Klachtenloket NIVRE

Regeling
https://www.degeschillencommissie.nl/wp-content/uploads/NIVZ-reglement.pdf

Om onze dienstverlening te verbeteren, registreren wij alle klachten en de uitkomst daarvan. Wij vinden transparantie belangrijk. Daarom geven wij graag inzicht in de klachten die wij ontvangen en de afloop ervan. Natuurlijk is dit overzicht geanonimiseerd. Bekijk hier onze klachtenrapportage van 2024.

Sinds 1 april 2024 geldt de Wet kwaliteit incassodiensten (Wki). Alle dienstverleners die zich bezighouden met het innen van geldvorderingen, moeten zich aan deze wet houden. BrandMR B.V. en Brandmeester Advocaten en Juristen B.V. (verder samen aangeduid als BrandMR) verrichten buitengerechtelijke incassowerkzaamheden en houden zich aan de Wki.

Vordert BrandMR geld van jou en ben je het niet eens met de manier waarop wij dat doen, dan kun je daarover een klacht indienen bij het klachtenbureau van BrandMR.

Je kunt je klacht indienen:

per e-mail: klachten@brandmr.nl

telefonisch: 088 – 01 88 500

per post:
BrandMR t.a.v. het Klachtenbureau
Oude Middenweg 17
2491 AC Den Haag

Wil je voor een goede behandeling van je klacht ook het volgende vermelden:

je naam, telefoonnummer en e-mailadres

ons dossiernummer

een duidelijke omschrijving van je klacht

Wat je van BrandMR verwacht

Wij reageren binnen vijf werkdagen na ontvangst van je klacht. Bij de behandeling van je klacht onderzoekt het klachtenbureau of de invordering aan de eisen van de Wki voldoet. Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben behandeld? Dan kun je een tuchtklacht indienen bij het onafhankelijke Klachten Instituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) of de Deken van de Orde van Advocaten van het arrondissement Den Haag (als je zaak wordt behandeld door een advocaat).

Doe de check