CONTACTMOGELIJKHEDEN
- per e-mail: klachten@brandmr.nl
- telefonisch: 088 – 01 88 405
- per post: Brandmeester bv, t.a.v. het Klachtenbureau, Oude Middenweg 17, 2491 AC Den Haag
Vermeld voor een goede behandeling van je klacht ook het volgende:
- je naam, telefoonnummer en e-mailadres
- je dossier- of polisnummer
- een duidelijke omschrijving van je klacht
- je verwachting van Brandmeester
Binnen vijf werkdagen nadat we je klacht ontvangen hebben, reageren we.
Niet tevreden over de manier waarop we je klacht behandeld hebben? Dan kun je een klacht indienen bij het onafhankelijke Klachten Instituut Financiële Dienstverlening (KIFID). Als je zaak wordt behandeld door een advocaat, kun je met je klacht ook terecht bij de Deken van de Orde van Advocaten van het arrondissement Den Haag. Soms kun je ook een klacht indienen bij de Tuchtraad Assurantiën. Hoe dat gaat, lees je hier.

Soort rechtshulpverlener
Jurist
Klachtenloket
Commissie Consumentenzaken
Regeling
https://www.degeschillencommissie.nl/wp-content/uploads/CON-reglement.pdf

Soort rechtshulpverlener
Advocaat
Klachtenloket
- Commissie Advocatuur
- Deken van Orde van Advocaten
Regeling

Soort rechtshulpverlener
NIVRE-expert
Klachtenloket
Commissie Consumentenzaken of Klachtenloket NIVRE
Regeling
https://www.degeschillencommissie.nl/wp-content/uploads/NIVZ-reglement.pdf
Om onze dienstverlening te verbeteren, registreren wij alle klachten en de uitkomst daarvan. Wij vinden transparantie belangrijk. Daarom geven wij graag inzicht in de klachten die wij ontvangen en de afloop ervan. Natuurlijk is dit overzicht geanonimiseerd. Bekijk hier onze klachtenrapportage van 2022.