CONTACTMOGELIJKHEDEN
- per e-mail: klachten@brandmr.nl
- telefonisch: 088 – 01 88 500
- per post:
Brandmeester Advocaten en Juristen BV t.a.v. het Klachtenbureau
Oude Middenweg 17
2491 AC Den Haag
Wil je voor een goede behandeling van je klacht ook het volgende vermelden:
- je naam, telefoonnummer en e-mailadres
- je dossier- of polisnummer
- een duidelijke omschrijving van je klacht
- je verwachting van Brandmeester
Wij reageren binnen vijf werkdagen na ontvangst van je klacht. Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben behandeld? Dan kun je een klacht indienen bij het onafhankelijke Klachten Instituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) of de Deken van de Orde van Advocaten van het arrondissement Den Haag (als je zaak wordt behandeld door een advocaat).
Om onze dienstverlening te verbeteren, registreren wij alle klachten en de uitkomst daarvan. Wij vinden transparantie belangrijk. Daarom geven wij graag inzicht in de klachten die wij ontvangen en de afloop ervan. Natuurlijk is dit overzicht geanonimiseerd. Bekijk hier onze de klachtenrapportage van 2024.
Sinds 1 april 2024 geldt de Wet kwaliteit incassodiensten (Wki). Alle dienstverleners die zich bezighouden met het innen van geldvorderingen, moeten zich aan deze wet houden. BrandMR B.V. en Brandmeester Advocaten en Juristen B.V. (verder samen aangeduid als BrandMR) verrichten buitengerechtelijke incassowerkzaamheden en houden zich aan de Wki.
Vordert BrandMR geld van jou en ben je het niet eens met de manier waarop wij dat doen, dan kun je daarover een klacht indienen bij het klachtenbureau van BrandMR.
Je kunt je klacht indienen:
per e-mail: klachten@brandmr.nl
telefonisch: 088 – 01 88 500
per post:
BrandMR t.a.v. het Klachtenbureau
Oude Middenweg 17
2491 AC Den Haag
Wil je voor een goede behandeling van je klacht ook het volgende vermelden:
• je naam, telefoonnummer en e-mailadres
• ons dossiernummer
• een duidelijke omschrijving van je klacht
• Wat je van BrandMR verwacht
Wij reageren binnen vijf werkdagen na ontvangst van je klacht. Bij de behandeling van je klacht onderzoekt het klachtenbureau of de invordering aan de eisen van de Wki voldoet. Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben behandeld? Dan kun je een tuchtklacht indienen bij het onafhankelijke Klachten Instituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) of de Deken van de Orde van Advocaten van het arrondissement Den Haag (als je zaak wordt behandeld door een advocaat).