Klachten

Kom je er met je rechtshulpverlener niet uit? Dan kun je altijd terecht bij ons klachtenbureau. Het klachtenbureau is bereikbaar:

CONTACTMOGELIJKHEDEN

  • per e-mail: klachten@brandmr.nl
  • telefonisch: 088 – 01 88 500
  • per post:
    Brandmeester Advocaten en Juristen BV t.a.v. het Klachtenbureau
    Oude Middenweg 17
    2491 AC Den Haag

Wil je voor een goede behandeling van je klacht ook het volgende vermelden:

  • je naam, telefoonnummer en e-mailadres
  • je dossier- of polisnummer
  • een duidelijke omschrijving van je klacht
  • je verwachting van Brandmeester

Wij reageren binnen vijf werkdagen na ontvangst van je klacht. Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben behandeld? Dan kun je een klacht indienen bij het onafhankelijke Klachten Instituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) of de Deken van de Orde van Advocaten van het arrondissement Den Haag (als je zaak wordt behandeld door een advocaat). Soms kun je ook een klacht indienen bij de Tuchtraad Assurantiën. Hoe dat gaat, vind je hier.

Om onze dienstverlening te verbeteren, registreren wij alle klachten en de uitkomst daarvan. Wij vinden transparantie belangrijk. Daarom geven wij graag inzicht in de klachten die wij ontvangen en de afloop ervan. Natuurlijk is dit overzicht geanonimiseerd. Bekijk hier onze de klachtenrapportage van 2023.