Dossier

Zodra Brandmeester jou gaat helpen bouwen we een dossier op. Hier verzamelen we alle informatie die relevant is voor jouw zaak. Vragen over dit dossier? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen.

Dossier

Een dossier aanmaken begint met de online check. Als we aan de hand van je antwoorden in de check hebben vastgesteld dat we je kunnen helpen, krijg je automatisch de mogelijkheid om een dossier aan te maken. 

Hiervoor vul je je gegevens in en kies je een wachtwoord. Zodra je de betaling voor een persoonlijk adviesgesprek hebt gedaan, krijg je toegang tot je dossier en staan de eerste taken voor je klaar.

De ID-check is verplicht om te voldoen aan de regels van de advocatuur. Dit zorgt ervoor dat we je identiteit kunnen verifiëren en jouw gegevens veilig kunnen verwerken.

De ID-check moet via je smartphone worden uitgevoerd. Klik op de link die je hebt ontvangen, volg de stappen en maak de benodigde foto’s (identiteitsbewijs en selfie).

Je kunt een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs gebruiken. Ook buitenlandse ID-bewijzen zijn toegestaan.

Je gegevens worden veilig verwerkt volgens de AVG en alleen gebruikt voor identificatie.

Neem contact op met je behandelaar via de berichtenbox. Deze vind je rechtsboven in je dossier onder ‘Berichten’.

Wachtwoord vergeten? Dat kan gebeuren. Ga naar het inlogmenu en klik op 'Wachtwoord vergeten'. We sturen je dan per e-mail een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.

Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om zelf je telefoonnummer te veranderen. Neem hiervoor contact op met je advocaat. Log in via het inlogscherm met je wachtwoord en sms-code en klik op Contact bovenaan het dossier.

Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om zelf je e-mailadres te veranderen. Neem hiervoor contact op met je advocaat. Log in via het inlogscherm met je wachtwoord en sms-code en klik op Contact bovenaan het dossier.

Lukt het uploaden van een bestand om wat voor reden dan ook niet? Neem dan even contact met ons op.

Is er iets aan de hand met je dossier? Dat is erg vervelend. Neem even contact met ons op, dan gaan we kijken wat er aan de hand is.

Wil je toch liever op een andere manier contact met ons houden? In je online dossier kan je je gegevens - waaronder je contactvoorkeur - veranderen. Log via het inlogscherm in met je wachtwoord en sms-code. Ga vervolgens in het menu naar Mijn profiel om je gegevens te veranderen.

Doe de check