Peter Hoitinga
Terug

Peter Hoitinga

Marketing directeur

  • Rechtvaardig
  • NIMA Register Marketeer
  • Creatief en oplossingsgericht

Mijn naam is Peter Hoitinga. Met mijn creativiteit en oplossingsgerichtheid strijd ik voor een rechtvaardige samenleving.

Het mooie van werken bij BrandMR is dat ik kan bijdragen aan de strijd om kwalitatieve juridische dienstverlening door advocaten toegankelijk en betaalbaar te maken voor iedereen. Iedere Nederlander verdient een goede vertegenwoordiging in een onzekere situatie zoals bij een juridisch geschil. Bij BrandMR heb ik de vrijheid oplossingen te bedenken die de klant controle teruggeeft in zo'n situatie en weer vertrouwen biedt in een goede afloop.

3 Persoonlijke vragen

  • Welk vak vond je het leukste op de middelbare school?

    Dat waren er meerdere: maatschappijleer, geschiedenis, economie en tekenen.

  • Wat maakt een werkdag voor jou geslaagd?

    Een werkdag is geslaagd als ik met mijn teams goede nieuwe oplossingen heb bedacht om de dienstverlening aan onze klanten te verbeteren. Dat ik continu blijf leren van slimme en inspirerende collega's. En bovenal dat we veel plezier hebben!

  • Waar krijg je energie van?

    Hardlopen. Behalve dat het goed is voor de fysieke gezondheid maakt het mijn hoofd leeg en ontstaan er zo weer goede nieuwe ideeën.

BEKNOPT CV

  • Meer dan 25 jaar ervaring in marketing.
  • Diverse nieuwe producten en diensten ontwikkeld en in de markt gezet.
  • NIMA Register Marketeer.
cover_tweede_kamer verkiezingen

BrandMR | verkiezingsprogramma, bestaanszekerheid, rechtszekerheids

Tweede Kamerverkiezingen 2023. Hoe rechtszeker zijn we eigenlijk?

Bestaanszekerheid is het modewoord in de Tweede Kamer verkiezingscampagnes dit najaar. Maar hoe zit het eigenlijk met de aandacht voor rechtszekerheid?

Lees meer
coveradvocaten_tarieven_square

BrandMR | Prijsverhoging, Energielasten, Huurprijs

Het einde van de open advocatenrekening

Uitspraak Europees Hof van Justitie dwingt advocatuur tot transparantie en innovatie. Een uurtarief in rekening brengen zonder vooraf inzicht te geven in de totale kosten, is usance in de advocatuur. En de gemiddelde uurtarieven voor een rechtzoekende consument van € 225,- per uur liegen er ook niet om. Zij zijn daarmee in de markt waarschijnlijk de enige dienstverleners die met een open uurtje-factuurtje rekening zonder begroting vooraf werken. Aan deze niet transparante handelswijze komt nu hopelijk een eind door een recente uitspraak van het Hof van Justitie van de Europese Unie over een zaak in Litouwen.

Lees meer

Doe de check