Over Brandmeester

Heb je vragen over Brandmeester? Vragen als wie we zijn, wat we doen en hoe? Vind ze hieronder.

Over Brandmeester

We helpen je graag, maar je krijgt de kosten niet terug via je verzekeraar. We vallen namelijk niet onder de dekking van je polis. Voor verzekerde hulp moet je bij je eigen verzekeraar aankloppen. Als je alsnog buiten je verzekering om rechtsbijstand zoekt, helpen we je natuurlijk graag verder. 

Rechts- of wetswinkels en juridisch loketten beantwoorden - vaak kosteloos - je juridische vragen. Maar daar blijft het bij. Je vindt er geen volgende stappen, geen hulp bij het proces. Ze zullen je alleen doorverwijzen naar een derde. Bij Brandmeester vind je op één plek betaalbaar advies dat is toegespitst op jouw situatie en iemand die voor je onderhandelt en/of procedeert. Vanaf het eerste moment heb je een advocaat als aanspreekpunt.

Het verschil zit hem vooral in het feit dat je bij Brandmeester geen jaarlijkse bijdrage kwijt bent. Je betaalt alleen wanneer je juridische hulp nodig hebt. Zo betaal je niet eindeloos voor iets wat je niet gebruikt, maar betaal je alleen op het moment dat je het echt nodig hebt.

Nee, dat is niet mogelijk. Maar vrees niet: op basis van je ingevulde checklist, beschikbaarheid en ons geheime algoritme vinden wij altijd de advocaat die het beste bij je situatie past.

Al onze mensen zijn zorgvuldig geselecteerd op ervaring, specialisme en persoonlijkheid. Verschillende situaties vereisen verschillende specialismen; je krijgt altijd diegene die het meest verstand heeft van je situatie. Klikt het toch niet? Dan krijg je een andere advocaat toegewezen.

Je kan Brandmeester niet bezoeken, maar onze advocaten en juristen werken vanuit Den Haag. Hier zijn speciale ruimtes ingericht waar ze vanuit skypen en bellen. 

We hebben geprobeerd om onze dienstverlening zo efficiënt mogelijk te maken. Zo zijn onze adviesgesprekken alleen via Skype of telefoon. Dat bespaart jou en onze advocaten reistijd én een kopje koffie. Op deze manier kunnen we je zo voordelig mogelijk helpen.

Alle randzaken zijn geautomatiseerd, zodat wij ons volledig kunnen concentreren op je zaak. Want het gaat uiteindelijk allemaal om het resultaat.

Zeker niet. Elk geval is uniek en heeft dus ook een unieke aanpak. Daarom gaan wij altijd eerst het gesprek aan om goed te bepalen waar je het best mee geholpen wordt.

Uit ervaring weten wij dat in 90% van de gevallen (bij arbeid) een onderhandeling genoeg is om tot de gewenste  uitkomst te komen. Voor de overige 10% kunnen we overgaan tot procederen. Uiteraard pas wanneer jij dat wil. 

Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Je kan met klachten of feedback altijd terecht bij je advocaat. Komen jullie er samen niet uit? Laat het ons dan weten.