Wanneer je beter niet bij Brandmeester kan gaan werken

Bij Brandmeester staan mensen voorop. Dat zie je bijvoorbeeld terug in onze dienstverlening. Alles is erop gericht het recht zo toegankelijk mogelijk te maken voor onze cliënten. Daarom maken we het juridische proces voorspelbaar en persoonlijk. Ook letten we er bij onze communicatie op nooit in jargon of ingewikkeld taalgebruik te vervallen.

Je ziet het ook terug in onze bedrijfscultuur. We leggen niet alles in regels vast. Liever gaan we uit van een persoonlijke relatie op basis van vertrouwen. Leidinggevende en medewerker zijn beiden verantwoordelijk. En spannen zich maximaal in om het beste op het gebied van werk, opleiding en ontwikkeling eruit te halen. De cultuur is open. Zaken zijn altijd bespreekbaar. En de omgang is heel informeel. Dus als je overweegt om bij Brandmeester te solliciteren, moet je niet een van de volgende eigenschappen bezitten. Je kan het maar beter weten!

Je houdt niet van persoonlijk contact

De relatie met onze cliënten is enorm belangrijk voor ons. Dus verwachten we dat je hier volop aandacht aan besteedt. Die ruimte geven we je dan ook. Daarnaast organiseren we regelmatig trainingen om je handvatten te geven om hieraan te werken. Ben je niet zo van het persoonlijke contact? Dan heb je bij Brandmeester eigenlijk maar weinig te zoeken.

Je werkt graag op je eigen eiland

Bij Brandmeester zijn de lijnen kort. Samenwerken is belangrijk. Zo heb je bijvoorbeeld iedere week een zogenaamde stand-up met je team waarin je de voortgang bespreekt. Verder heb je regelmatig overleg met je teamleider over je werkzaamheden en waar je zoal tegenaan loopt. Ook werk je nauw samen met je collega’s. Daardoor is iedereen op de hoogte van elkaars werk en kun je elkaar waar mogelijk helpen. Ben je nogal solistisch en werk je liever op je eigen eiland? Sorry, maar dan vragen we ons oprecht af of je wel bij Brandmeester past.

Je houdt niet van afwisseling

Bij Brandmeester werk je iedere dag met verschillende cliënten en heb je steeds weer met andere juridisch uitdagingen te maken. De ene dag procedeer je , de volgende dag maak je weer digitaal kennis met een nieuwe cliënt. Geen dag is hetzelfde. En dan hebben we het nog niet eens over onze wekelijkse borrels (nou ja, buiten corona dan) of het overleg met je andere collega’s. Sleur en routine? Nou ja, soms moet je wel eens even wachten bij de lift of bij de koffieautomaat.

Je vindt dat je na al die jaren wel uitontwikkeld bent

Bij Brandmeester geloven we er heilig in dat je nooit bent uitgeleerd. Daarom kun je je bij ons continu blijven ontwikkelen en verbeteren. We hebben een opleidingsprogramma dat precies past bij je werkervaring. Ook bieden we bij Brandmeester diverse cursussen en trainingen aan. Alles om je kennis en vaardigheden nog verder te ontwikkelen. O, je bent al uitgeleerd?… Hmmm! Misschien moet je dan maar uitkijken naar een andere werkplek.

Heb jij al deze eigenschappen niet? En voel je je aangesproken door de cultuur en filosofie van Brandmeester? Bekijk dan snel onze vacaturepagina. Wie weet staat jouw toekomstige droombaan er wel bij.

Peter_Blog_Verder_Na_Juridisch_Probleem_header.jpg

BrandMR | #hoedan

Snel verder na een juridisch probleem. Zo werkt dat

Ik hou niet zo van overbodige zaken. Daarom sta ik ook helemaal achter juridische hulp volgens Brandmeester: direct persoonlijk advies voor een vaste prijs met uitleg in heldere taal. Dezelfde kwaliteit en expertise als de bekende bureaus maar dan zonder de poespas.

Lees meer