Persoonlijk advies op afstand zonder afstandelijk te zijn

Iedereen die kampt met een juridische vraag of conflict heeft behoefte aan hulp. En natuurlijk wil je dat die hulp zo laagdrempelig en toegankelijk mogelijk is. Brandmeester biedt haar diensten online aan. Zo hoef je zelfs de deur niet meer uit voor persoonlijk advies. Toegankelijker kan niet.

Digitalisering is niets nieuws. Steeds meer instanties bieden hun diensten digitaal aan. Ook bij Brandmeester zien we hier de enorme voordelen van in. Onze juristen zijn dan ook doorgewinterde videobellers. Door hun ongedwongen aanpak is het bijna alsof je samen met ze in de woonkamer zit. Het enige wat je nog hoeft te doen is koffie voor jezelf in te schenken.

Persoonlijk contact

Omdat je uiteindelijk toch niet echt dezelfde ruimte deelt, doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat het contact persoonlijk voelt. Zo spreken onze juristen altijd heldere, begrijpelijke taal en proberen ze jargon te vermijden. Is er toch nog iets onduidelijk? Dan zullen onze juristen altijd de tijd nemen om het aan je uit te leggen. Dat advies op afstand en onze persoonlijke werkwijze prima samen gaan, bewijst bijvoorbeeld deze review die we laatst ontvingen van een zeer tevreden klant:

"De digitale werkwijze van Brandmeester doet niets af aan het persoonlijke karakter. Door Skype en bellen is er meer dan voldoende persoonlijk overleg. Het is fijn dat alle gegevens in een online dossier zijn samengevat en het voor mij goed te volgen is waar we zijn in het proces. Daarnaast vind ik het fijn dat je niet wordt verrast met nieuwe informatie, andere kosten en noem maar op."

Tijdbesparing

Maar er zijn meer voordelen aan onze manier van werken, zoals het besparen van reistijd. Waar je ook woont, je bent nooit verder van ons weg dan de afstand tot de keukentafel. Ook op andere manieren besparen we tijd voor je. Zo hebben we na een eerste online check goed zicht op wat er bij je speelt. Hierdoor kunnen we je snel koppelen aan een jurist die veel ervaring heeft met jouw type juridisch probleem en hoeft er geen intakegesprek meer plaats te vinden. Vanaf dat moment gaan we meteen voor je aan de slag.

Tijdens zo’n digitaal gesprek is het risico dat je verzandt in koetjes en kalfjes veel kleiner. We weten door de online check immers al precies waarvoor je komt. Dat betekent natuurlijk niet dat er nu helemaal geen ruimte meer is voor een persoonlijk gesprekje over hoe het met je katten gaat. Maar we kunnen wel gelijk ter zake komen waardoor jij sneller een oplossing hebt voor je probleem.

De uitkomsten van dit gesprek kun je meteen terugvinden in je persoonlijk online dossier dat je thuis of waar dan ook altijd kunt raadplegen. Hierin staan je taken klaar - bijvoorbeeld dat je nog een bepaald contract moet aanleveren - en vind je alle bevindingen terug van jou en je jurist. Handig toch?

Heb jij hulp nodig bij een juridisch conflict en wil jij ook tijd en geld besparen? Neem dan gerust contact met ons op.

oskar-kadaksoo-DDBDkz0p918-unsplash.jpg

Werk en inkomen | Gedwongen ontslag KLM

Gedwongen ontslagen bij KLM. Wat zei de rechter?

KLM heeft een grote reorganisatie met gedwongen ontslagen aangekondigd. Voor veel KLM’ers zijn er dan ook onzekere tijden aangebroken. Mogen ze nu wel of niet bij KLM blijven?

Lees meer